ARTICLE
14 December 2017

Private Foundations For Wealth Management (Arabic)

LI
Labuan IBFC Inc

Contributor

Labuan International Business and Financial Centre (Labuan IBFC), Malaysia, through our internationally recognised yet business-friendly legal framework, is the preferred international business and financial centre in Asia. Labuan IBFC is a midshore jurisdiction regulated by the Labuan Financial Services Authority (Labuan FSA), statutory Regulator under the purview of the Ministry of Finance, Malaysia
دليل هيكل المؤسسات الخاصة التابعة للمركز العالمي للأعمال والتمويل في لابوان
Malaysia Wealth Management

المؤسسات الخاصة لإدارة الثروات

دليل هيكل المؤسسات الخاصة التابعة للمركز العالمي للأعمال والتمويل في لابوان

يُعتبر المركز العالمي للأعمال والتمويل في لابوان من السبّاقين في مجال تخطيط الثروات على المستوى العالمي وبين الأنظمة القانونية المتعددة حيث يوفّر لأصحاب الثروات العديد من النماذج لتنمية ثرواتهم والمحافظة عليها بالطريقة التقليدية .والإسلامية.

مع المركز العالمي للأعمال والتمويل في لابوان سيجد أصحاب الثروات قائمة متكاملة من الأدوات لإدارة ثرواتهم الخاصة ابتداءا بصناديق ودائع تتبع القانون العام ووصولا إلى مؤسسات تتبع القانون المدني. تجدر الإشارة إلى أن المركز العالمي للأعمال والتمويل في لابوان هو الوحيد في آسيا الذي يطرح المؤسسات الخاصة كحل لإدارة الثروات.

To continue reading this article, please click here.

The content of this article is intended to provide a general guide to the subject matter. Specialist advice should be sought about your specific circumstances.

Mondaq uses cookies on this website. By using our website you agree to our use of cookies as set out in our Privacy Policy.

Learn More